Vianmääritys Saal Photo Portalissa

Vianmääritys Saal Photo Portalissa

Toisinaan Photo Portalissa saattaa esiintyä ongelmia tai saat virheilmoituksen. Tällaisia tapauksia varten olemme luoneet vaiheittaisen vianmääritysoppaan, jonka avulla voit yrittää ratkaista ongelman. Nämä ohjeet opastavat sinua mahdollisten ongelmien tunnistamisessa ja sopivien ratkaisujen löytämisessä.

Gallerian rekisteröintisähköpostia ei lähetetty

Tarkista sähköpostihistoriastasi, onko sähköposti lähetetty oikein. Täältä näet kaikki sähköpostit, jotka on lähetetty asiakkaillesi sähköpostin työnkulun avulla.
Jos sähköposti on listattu sähköpostihistoriassa, tarkista seuraavat seikat loppuasiakkaasi kanssa:

  • Roskapostisuodatin: Lähettäjän tai vastaanottajan sähköpostipalvelimien suodattimet voivat estää tai merkitä sähköpostiviestit roskapostiksi. On tarkistettava, onko sähköposti päätynyt roskapostisuodattimeen.
  • Perillepääsemättömät sähköpostit: Sähköpostiviestejä voidaan palauttaa, jos vastaanottajan osoite on virheellinen, hänen postilaatikkonsa on täynnä tai hänen sähköpostipalvelimensa ei ota vastaan viestejä. Tarkista, onko sähköpostiosoite oikein.

Jos sähköposti näkyy historiassa ja olet tarkistanut edellä mainitut kohdat, mutta sähköpostia ei ole vastaanotettu, ota yhteyttä asiakastukeen.

Vieläkö sinulla on ongelmia?

Jos sinulla on edelleen ongelmia, olemme täällä auttamassa sinua. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme ja anna seuraavat tiedot:

  • Kuvaile vaiheet, jotka johtivat virheilmoituksen ilmestymiseen. Tämä auttaa meitä ymmärtämään ongelman taustan.
  • Lähetä meille kuvakaappaus ongelmasta.

Kun annat nämä tiedot asiakaspalvelutiimillemme oheisella lomakkeella, pystymme paremmin tutkimaan ongelmaa ja tarjoamaan sinulle tarvittavaa apua.

 

Kieliasetuksesi ei vastaa tämän verkkosivuston kieltä. Ole hyvä ja valitse:

Kieliasetuksesi ei vastaa tämän verkkosivuston kieltä. Ole hyvä ja valitse: